КПІ-Телеком, науково-технічне об`єднання
 
На головну сторінкуНаписати листаМапа сайту



Новини

(Інформація) Порядок призупинення послуги

Для користувачів, які не планують користуватися послугою Інтернет доступу у січні, наводимо детальну інструкцію для відключення послуги та запобігання зняття коштів. Звертаємо Вашу увагу, що при призупиненні послуги після 1-го числа, кошти за поточний місяць не повертаються.

Для користувачів VPN:
1. На сайті біллінгової системи у розділі «Статус послуги» (https://billing.kpi.ua/servstatus/) змінити статус на «Вимкнена».
2. З форми зворотного зв’язку на сайті біллінгової системи (https://billing.kpi.ua/feedback/) написати листа з проханням змінити тип IP адреси для всіх логінів на NAT.
3. Для поновлення користування послугою необхідно змінити статус послуги на «Увімкнена» та у налаштуванні кожного логіну до послуги ВПН змінити тип IP адреси на «Постійний»

Для користувачів прямого доступу до мережі Internet (DIRECT):
1. Написати листа з форми зворотного зв’язку на сайті біллінгової системи (https://billing.kpi.ua/feedback/), в якому вказати дату, з якої необхідно деактивувати послугу. УВАГА! Послуга буде деактивована у вказану Вами дату о 20:00.
2. Для поновлення користування послугою необхідно звернутися до служби технічної підтримки за тел. 406-88-88, особисто у корп. 7, к.130а або написати листа на адресу support@kpi.ua з почтової скриньки, яка вказана у Вашому профілі на біллінговій системі. Звертаємо Вашу увагу, що при активації ТП плану, оплата за поточний місяць стягується у повному розмірі, не залежно від дати активації.

Для користувачів PROXY:
1. На сайті біллінгової системи у розділі «Керування тарифами» (https://billing.kpi.ua/proxyservstatus/) змінити статус на «Вимкнена».
2. Для поновлення користування послугою необхідно змінити статус послуги на «Увімкнена»

Адміністрація НТО "КПІ-Телеком".

29.12.2011

<< До списку новин