КПІ-Телеком, науково-технічне об`єднання
 
На головну сторінкуНаписати листаМапа сайту



Новини

(Інформація) Порядок призупинення послуг

Шановні користувачі!

У зв'язку з наближенням вихідних днів нагадуємо, для запобігання зняття коштів абоненти, які планують не користуватися Інтернет доступом певний період, повинні завчасно призупинити послугу. Звертаємо Вашу увагу, що кошти за тарифні плани знімаються 1-го числа (в т.ч. з утворенням від'ємного балансу для послуги DIRECT). При призупиненні послуги після 1-го числа, кошти за поточний місяць не повертаються.
Наводимо детальну інструкцію призупинення послуги для різних типів підключення.

Для користувачів VPN:
1. На сайті біллінгової системи у розділі «Статус послуги» (https://billing.kpi.ua/servstatus/) змінити статус на «Вимкнена».
2. З форми зворотного зв’язку на сайті біллінгової системи (https://billing.kpi.ua/feedback/) написати листа з проханням змінити тип IP адреси для всіх логінів на NAT.
3. Для поновлення користування послугою необхідно змінити статус послуги на «Увімкнена» та у налаштуванні кожного логіну до послуги ВПН змінити тип IP адреси на «Постійний».

Для користувачів прямого доступу до мережі Internet (DIRECT):
1. На сайті біллінгової системи у розділі керування тарифами (https://billing.kpi.ua/directtariffscheduler/) запланувати зміну тарифного плану на 0 Mbit FREE (0110) на бажаний місяць (з 1 числа).
2. Для поновлення користування послугою необхідно обрати бажаний тарифний план на сайті біллінгової системи. Послуга буде активована з наступної доби. При активації послуги після 1го числа місяця, з рахунку буде знята абонплата за тарифний план, пропорційно кількості днів, що залишилися до кінця місяця.

Для користувачів PROXY:
1. На сайті біллінгової системи у розділі «Керування тарифами» (https://billing.kpi.ua/proxyservstatus/) змінити статус на «Вимкнена».
2. Для поновлення користування послугою необхідно змінити статус послуги на «Увімкнена».

Адміністрація НТО "КПІ-Телеком"

30.04.2013

<< До списку новин