(Інформація) Щодо деяких питань роботи НТО "КПІ-Телеком" (служба підтримки, оплата послуг, Wi-Fi)
Шановні студенти!
Наводимо інформацію щодо деяких питань роботи НТО "КПІ-Телеком" та сервісів, що надаються в корпоративній мережі університету.
1. Робота служби технічної підтримки
Для користувачів послугами НТО "КПІ-Телеком" є можливість звернутися до служби технічної підтримки такими способами:
E-mail (support@kpi.ua);
Форму зворотного зв’язку білінгової системи https://billing.kpi.ua/feedback;
Тікетингову систему https://rt.kpi.ua;
По багатоканальному телефону (044)4068888, який інтегрований з системою тікетингу (у неробочий час працює автовідповідач);
При особистому візиті у центр інформатизації.
Центр інформатизації працює з 9:00 до 20:00 у робочі дні.
У вихідні дні усі звернення та аварії відслідковуються у віддаленому режимі. Якщо є необхідність в усуненні аварії у неробочий час, відповідні спеціалісти залучаються до усунення проблем у стислі терміни. Якщо зі з’єднанням користувача спостерігаються проблеми, про це можна повідомити одним із наведених способів, у тому числі у неробочий час (крім особистого візиту). Чим швидше користувач звернувся до служби підтримки, тим швидше буде вирішена його проблема.
2. Системи оплати послуг
По даному питанню зараз дійсно є проблема. Раніше в НТО "КПІ-Телеком" було реалізовано 3 системи прийому платежів (система «Портмоне» з використанням кредитних карток, прийом платежів через термінали «Експресплати», прийом платежів через термінали TYME). Після запуску в університеті системи прийому платежів через термінали TYME, була зупинена дія договорів з «Портмоне» та «Експресплатою» (договори укладаються безпосередньо з університетом, а не з НТО "КПІ-Телеком"). В результаті, сервіс оплати з використанням кредитних карток зараз не надається. Ми зверталися до оператора терміналів TYME з проханням реалізації такого сервісу. Була оговорена можливість запуску сервісу влітку 2015 р. Нажаль, сервіс поки не реалізовано. Якщо сервіс так і не буде реалізовано ми будемо звертатися до керівництва університету з проханням переукласти договір з системою «Портмоне».
Нагадуємо, що зараз на території кампусу встановлено 24 термінали TYME (9 у гуртожитках, 15 у корпусах) і оператор планує збільшити їх кількість.
3. Використання точок доступу Wi-Fi
Вже більше року на сайті НТО "КПІ-Телеком" є інформація про можливість використання точок доступу. Детальну інформацію можна переглянути на сайті "КПІ-Телеком" у розділі "Технічна підтримка"-"Wi-Fi" http://kt.kpi.ua/faq/wifi. Багато студентів користуються цією можливістю.
Ще раз нагадуємо, з будь яких питань, які стосуються роботи кампусної мережі університету та сервісів, які надаються НТО "КПІ-Телеком", ви можете звертатися в службу технічної підтримки.
Адміністрація НТО "КПІ-Телеком"
09.11.2015
<< До списку новин