-
- Для чого мені потрібна система RT?
- Як я можу переглянути відповідь на свою заявку в системі RT?
- Що означають статуси заявок: "открыта", "решена", "удалена"?
- Я не знаю (забув) логін (пароль) до системи RT, що робити?
Загальні питання
Для чого мені потрібна система RT?
Вона дозволяє користувачу відслідковувати процес вирішення його питання чи проблеми через веб-інтерфейс; автоматично повідомляє про надходження відповіді; автоматизує роботу персоналу. Якщо у користувача немає можливості скористатися поштовою скринькою, він, як зареєстрований користувач, зможе відправити повідомлення через веб-інтерфейс.
На даний момент, система доступна у мережі та UA-IX/Internet за адресою
rt.kpi.ua
Як я можу переглянути відповідь на свою заявку в системі RT?
У відповідь на перший лист на

на вашу поштову адресу приходить лист з логіном та паролем, які служать для подальшої авторизації у системі RT (
rt.kpi.ua). Використовуючи їх можна переглянути відповіді на Ваші звернення та їх статус. При наступних зверненнях з тієї ж адреси нові логін та пароль генеруватись не будуть.
Що означають статуси заявок: "открыта", "решена", "удалена"?
"Открыта" заявка, яка знаходиться в процесі рішення;
"Решена" заявка, на яку дано відповідь;
"Удалена" заявка, яка була випадково видалена, скоріше тема повідомлення дуже схожа на теми, які зустрічаються серед спаму;
"Отклонена" заявка, яка не стосується роботи НТО "КПІ-Телеком".
Я не знаю (забув) логін (пароль) до системи RT, що робити?
В такому випадку Ви можете скористатися
формою для відновлення паролю
Версія для друку