КПІ-Телеком, науково-технічне об`єднання
 
На головну сторінкуНаписати листаМапа сайту



Система RT
  1. Для чого мені потрібна система RT?
  2. Як я можу переглянути відповідь на свою заявку в системі RT?
  3. Що означають статуси заявок: "открыта", "решена", "удалена"?
  4. Я не знаю (забув) логін (пароль) до системи RT, що робити?

Загальні питання


Для чого мені потрібна система RT?

Вона дозволяє користувачу відслідковувати процес вирішення його питання чи проблеми через веб-інтерфейс; автоматично повідомляє про надходження відповіді; автоматизує роботу персоналу. Якщо у користувача немає можливості скористатися поштовою скринькою, він, як зареєстрований користувач, зможе відправити повідомлення через веб-інтерфейс.
На даний момент, система доступна у мережі та UA-IX/Internet за адресою rt.kpi.ua

Як я можу переглянути відповідь на свою заявку в системі RT?

У відповідь на перший лист на support mail на вашу поштову адресу приходить лист з логіном та паролем, які служать для подальшої авторизації у системі RT (rt.kpi.ua). Використовуючи їх можна переглянути відповіді на Ваші звернення та їх статус. При наступних зверненнях з тієї ж адреси нові логін та пароль генеруватись не будуть.

Що означають статуси заявок: "открыта", "решена", "удалена"?

"Открыта" – заявка, яка знаходиться в процесі рішення;
"Решена" – заявка, на яку дано відповідь;
"Удалена" – заявка, яка була випадково видалена, скоріше тема повідомлення дуже схожа на теми, які зустрічаються серед спаму;
"Отклонена" – заявка, яка не стосується роботи НТО "КПІ-Телеком".

Я не знаю (забув) логін (пароль) до системи RT, що робити?

В такому випадку Ви можете скористатися формою для відновлення паролю


Версія для друкуВерсія для друку